четверг, 9 января 2020 г.

Хуторянские вечера на Карачках: Пілотська


Пілотська

Хто тебе в біса та й вигадав
Проклятий Файзелабад та Мултан?
Я дуже хлопцям завидую
Які не разу ще не були там!
Я скаженію геть в літаку
Я хочу спати та їсти, повір
Нащо ж я долю обрав таку
Координатор! Schedule перевір!!!

Вітер, по пляжах гуляє
Хтось на піску лежить в Дубаях
Море, когось обіймає
Тільки про мене, про мене не дбає АЛЛАХ!!!!!

Геть переплутав я день та й ніч
Не маю вже я бажань не яких
В кокпіті сидимо пліч о пліч
На спітнілих сідницях своїх
Мрію про баню, басейн та пінг-понг
Про чисте ліжко, та смачний обід
Очі відкрию – Карачинський смог
О, я к же він мені дійсно набрид!!!

Вітер, по пляжах гуляє
Хтось на піску лежить в Дубаях
Море, когось обіймає
Тільки про мене, про мене не дбає АЛЛАХ!!!!!



Комментариев нет:

Отправить комментарий